Інформація про роботу із зверненнями громадян у 2023 році
Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради спрямована на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
На виконання вищезазначеного Указу Президента України був розроблений та затверджений графік особистого прийому громадян керівництвом селищної ради на 2023 рік. Функціонує «гаряча лінія», яка запроваджена згідно з розпорядженням селищного голови. Організацію роботи телефонної «гарячої лінії» забезпечує загальний відділ виконавчого комітету селищної ради. «Гаряча лінія» працює за телефонним номером +38-066-203-03-01 щоденно з 08:00 до 17:00 год. Протягом 2023 року зареєстровано та розглянуто 11 звернень.
Реалізована можливість громадянам звертатись до керівництва за допомогою електронного зв’язку (Інтернету). Надіслати електронне звернення можна на електронну адресу 13955812@mail.gov.ua, заповнивши форму для зворотнього зв’язку на сайті громади https://kotelevska-gromada.gov.ua/feedback/, розмістивши електронну петицію у спеціальній формі на сайті селищної ради.
У 2023 році до селищної ради надійшло 251 звернення. Серед них індивідуальні становлять 193, а колективні – 58. На особистому прийомі керівництва селищної ради зареєстровано та розглянуто 13 звернень.
Серед авторів звернень, протягом аналізованого періоду звернулось за категоріями:
учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 6, інваліди І,ІІ, ІІІ групи – 12, ветерани праці – 68, діти війни – 8, члени багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 4, учасники ліквідатори наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 3 та інші.
За характером основних питань, з якими зверталися громадяни це: комунального господарства – 53, аграрної політики та земельних відносин – 44, діяльності органів місцевого самоврядування – 39, сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 23, соціального захисту – 23, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності -17 та інші.
Звернення громадян розглянуті та виконані відділами виконавчого комітету Котелевської селищної ради та виконавчими органами селищної ради.
Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, 49 % вирішені позитивно, 41 % - надано роз’яснення, 10%- інше.
Також до селищної ради надійшло 16 звернень депутатів, які стосувалися діяльності органів місцевого самоврядування, комунального господарства, соціального захисту та інших.
Усі звернення розглядаються відповідно до компетенції, в рамках чинного законодавства та вимог Закону України “Про звернення громадян”.
Начальник загального відділу Аліна СОЛОМКО