A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Котелевська селищна рада
Полтавського району Полтавської області

Положення про відділ державної реєстрації виконавчого комітету Котелевської селищної ради

Дата: 16.02.2021 15:42
Кількість переглядів: 19

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення п’ятої позачергової

сесії селищної ради

восьмого скликання

29.01.2021 № 117

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ державної реєстрації

виконавчого комітету Котелевської селищної ради

 

1. Загальні положення.

1.1. Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Котелевської селищної ради (далі - відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Котелевської селищної ради, який реалізовує повноваження у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та у сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб - підприємців. Відділ утворюється селищною радою, є підзвітним і підконтрольним селищній раді, що його утворила, підпорядковується виконавчому комітету селищної ради, селищному голові, заступнику селищного голови, а з питань здійснення делегованих повноважень підконтрольний відповідним органам виконавчої влади.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», іншими Законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями сесій селищної ради,  що регулюють діяльність у сфері державної реєстрації, а також цим Положенням.

2. Основним завданням відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також у сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, та фізичних осіб – підприємців.

3. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1. забезпечує відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»:

проведення державної реєстрації прав;

ведення Державного реєстру прав;

взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

надання інформації  про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до законодавства.

3.2. забезпечує відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»:

прийом документів, поданих для державної реєстрації;

державну реєстрацію та проведення інших реєстраційних дій;

ведення Єдиного державного реєстру та надання відомостей з нього;

ведення реєстраційних справ.

3.3. організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України з питань, що належать до повноваження відділу та здійснює контроль за їх реалізацією;

3.4. забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3.5. здійснює прийом суб’єктів звернень;

3.6. аналізує стан здійснення державної реєстрації та в межах повноважень вживає заходів до усунення недоліків у цій сфері;

3.7. бере участь у підготовці звітів селищного голови з питань, що належать до повноважень відділу для їх розгляду на сесії селищної ради;

3.8. приймає участь у навчальних заходах (семінари, вебінари, лекції), організованих Міністерством юстиції України та його територіальними органами;

3.9. забезпечує внесення відомостей до Державних реєстрів виключно на підставах та в порядку, визначених чинним законодавством України;

3.10. забезпечує прийом та видачу документів, пов’язаних з  проведенням державної реєстрації;

3.11. здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації;

3.12. виконує інші функції, пов'язані з реалізацією завдань у сфері здійснення державної реєстрації.

4. Відділ має право:

1) одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності  та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності відділу;

2) брати участь у нарадах для сприяння здійсненню покладених на нього завдань;

3) здійснювати володіння, користування майном, переданим йому згідно з актом приймання-передачі;

4) брати участь в засіданнях сесії селищної ради, які стосуються діяльності відділу;

5) здійснювати особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності відділу та вживати заходи щодо своєчасного розгляду пропозицій, заяв, скарг.

5. Відділ очолює начальник, який призначається та звільняється з посади селищним головою згідно з чинним законодавством України.

6. Начальник відділу:

- здійснює керівництво відділом, несе відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у відділі;

- розробляє положення про Відділ, посадові інструкції працівників відділу, подає їх на затвердження  в установленому порядку;

- вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу;

- звітує перед сесією селищної ради про виконання покладених на відділ завдань;

- здійснює повноваження державного реєстратора речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань – за умови успішного проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України).

- може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування та виступати на них з питань, що належать до його компетенції;

- представляє інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями;

- здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу;

- діє в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, що затверджується селищним головою;

- забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

- здійснює інші повноваження, визначені законом.

У підпорядкуванні начальника відділу перебувають працівники відділу, які діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, що затверджуються селищним головою.

У разі відсутності начальника відділу, виконання його обов’язків покладається на одного з державних реєстраторів.

7. Працівники відділу несуть персональну відповідальність за:

-  своєчасне і якісне виконання завдань;

-  відповідність прийнятих ними рішень вимогам чинного законодавства;

- дотриманням Конституції України, Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

         Втручання, крім випадків, передбачених цим Законом, будь-яких органів влади, їх посадових осіб, юридичних осіб, громадян та їх об’єднань у діяльність начальника відділу під час проведення реєстраційних дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.        Покладання на відділ обов’язків, що не належать до його компетенції і тих, які не стосуються забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб – підприємців, не допускається.

Повноваження відділу розподіляються між працівниками начальником Відділу та закріплюються у посадових інструкціях.

За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.

Державні реєстратори за порушення законодавства у сфері державної реєстрації прав, у тому числі за розголошення відомостей, одержаних ними в результаті проведення реєстраційних дій, несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.

8. Гранична чисельність та структура відділу затверджуються селищною радою. Штатний розпис відділу затверджується селищним головою в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників, затверджених селищною радою.

9. Відділ утворений без статусу юридичної особи публічного права. Матеріально - технічне забезпечення діяльності відділу здійснює виконавчий комітет Котелевської селищної ради. Розрахункові операції здійснюються через відділ з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності виконавчого комітету селищної ради.

10. Відділ не має свого бланку, для листування використовується бланк виконавчого комітету Котелевської селищної ради. Державні реєстратори мають свою печатку, зразок та опис якої встановлюється Міністерством юстиції України.

11. Положення про Відділ затверджується селищною радою.

12. Внесення змін та доповнень до Положення, визнання його таким, що втратило чинність, здійснюється селищною радою.

13. Припинення діяльності Відділу здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), або ліквідації – за рішенням селищної ради.

 

 

 

 

Секретар селищної ради                                                     Сідненко Н.П.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь